1st writting in blog...


haalluuuuu....mukgus2...heeh

urmm..tatau nak create @ story aper..msih dalm tak percaya!hehe..=D
sYa..Ieda..MekDa..b a blogger now...heehhe...
Today,tonite,this time....wit sya'cinnamon'bay blog..
Hopefully there's no more tears will drop from my eyes that make me like I'm a loser..
I'm weak..Intolerable!I've to be strong...
i've sya'cinnamon'bay 2 share evrythng & spitting out wit all...


heeheheh...





To : Mr.WZ.....dont b jeles2 wit dis blog yerkkk...(kompem ak kna kutuks ngan die..)
he said : sjk blle jd blogger??
blaja ngan spe...
heeheheh....im juz laughed wit a blushing...(even die xnmpk..but if die sindir ak..malu wooo..)





mmmm....hazwiza, zatul....ajin2 follow dis blog ek...manyak kott nk story..
heeheheh....





3.22 a.m....ZZzzz......















0 komen komen:

Post a Comment


up