kEnaPa aKu??...

Knp mesti ak??
knp ak yg kau pilih tok jd mangsa kau..
ape slh ak...
bkn ak yg khianati kau selama ni...ak hanya biarkan kau bahagia tnpa da skit pun rs nk menyakiti kau...
tapi knp kau buat ak cmni..
kau tau x, dh 3 hari ak terseksa..
perlu ke ak lalui semua ni di waktu ini??..
sakitnyer hati.
bgun jek pagi, ak harapakan ak seperti sediakala tapi..ak tetap punya rs yg sma..
knp??..knp ak??..knp ak jd mangsa kau??..
knp x org lain??...seksanya menanggung??..
rs nk demam..nk teriak..
xkn kau xdpt bezakan siapa yg khianati kau selama ni..
ape kau buta sehingga kau xdpt bezakan antara ak dengan yang lain??
butakah kau...
ak betul2 terseksa oleh perbuatan kau...
andai ku boleh undur masa, akan ak cuba khianati kau sepuas hatiku..
jika ak yg tak bersalah tapi dapat faedah, lebih baik ak khianati kau..
bru xsesal ak bile kau membalasnye..(ayat pe ni??..)
ape2 pun..ak hnya mampu berdoa...
semoga pe yg ak tanggung hilang secepat yg mungkin..
Ya Allah...Bantulah hambamu yg tidak bersalah ni....
smpai bile2 pun ak xkn lupa perbuatan kau..
ingt !!  ak xkn lupa dengan ape yg kau dh buat kat ak..
andai kata ak terjumpa kau secara sengaja atau pun tidak, kau atau pun kerabat kau..ak akan balas dendam sedendamnyer...
ingt...ingt !!!....


JAGA KAU SI LIPAS !!!!
LIPAS MENGONG!!!


bkn ak yg dok pukul ko lau ko msuk blk ak, tapi makcik..
bkn ak yg tangkap ko pastu smpan lam plastik ble ko msuk blk kakyong, tu kakyong..
tapi asal ko g kencing kat mata ak..(makcik ckp mata ak bengkak kna kencing lipas)
punyer bsr toilet umah ak, kat mata ak gak ko g kencing...
patut ak bgun pagi tu, ak rs basah jek mata ak..(yeke??heheeh..nmabah crite jek ni)..
nk kate toilet ak kotor smpai ko xgeli nk msuk kencing lam tu, xplak kotor..
bersih dan wangi jek ak tgk..
ko mmg hampeh...
mmg xsakit..tapi ko xtau..sbb ko...
pandangan ak terbatas..bile ak tgk bulatan, ak nmpak separuh bulatan..
xke seksa tu...
semua tnyer npe mata ak..nsb ak jns slumber..
jwb jeklah de bnd kencing..
heeheheheh...
sempat lak kna usik..'benda kencing ke ngintai org kencing??'..
hampeh...
mmg xsakit tapi kebatasan ku untuk melihat telah di sekati..opsss...ayat xleh blah..
ko mmg jahat, degil, nakal, mengong !!..
sakit ati ak...
ni tgk ak calar2 ni..ape ko gak ke yg calarkan..
kan tgk ko ak tgk cam tajam jek...
heeheheheh...
geram...
GERAM !!!
SIAP KO PASNI !!!



tgk lew tu kerja SI LIPAS !!!

4 komen komen:

rambo malaya said...

heheh
lucu btl cite ni

fana said...

eit..how's ur eyes skarang?dah ok?

SiS' 09 said...

blum..still membengkakkni drinyerr lagi..geram..fana,link exchange link k..

fana said...

hopefully mate ko cepat sembuh k..psl link, aku x tau mcm mn nk repair dah cek kat setting tp x nk kuar2 jugak.x tau pesal.nk kne menuntut dgn pakar mcm ko.hehe anyway, here's my blog page,http://fananuar.blogspot.com :)

Post a Comment


up