:-)

Salam,

10minit sekali ye cik ieda updated blog..hahahahah!!!..
Niat hati ni sebenarnya nak wat xment..... tapi..tapi...tapi...
Tak pelah...
Semoga pertolongan cik ieda dapat menyenangkan mereka-mereka semua...
Cik ieda dah rasa susahnya buat keje2 tu...
Tolong selagi mampu walaupun terpaksa melayan karenah mereka2 yang ketakutan tu time nak print..eeheheh

(stuck kejap idea cik ieda tika ni..cz mek jema baru pas print..eheheheh)...

Nak cite apa ek tadi sebenarnya....Alamak...lupa leeeeee....
Ooohhhhh.....semalam kat wall Fb de satu video budak ni.... Tabik r....HANA ZATIE...
Time tu cik ieda ngah skype ngan en.tunang yang jauh di mata dekat dihati tu....eheh
Tibe2 jumpa video tu...apa lagi..layanlah nyanyi sama.....
Best lagu die...suara pun ok..... Soalan yang sama mungkin akan ditanya oleh anda2...
Apakah dia pengganti Yuna masa akan datang??..
eheheeheh.... Tapi cik ieda selalu terpikir...Lagu indi ni lau suara yang sangat sedap macam cik ieda ni nyanyi pun ok gak ek..
Tak payah nak tunggu ada suara merdu cam SN.... heeh...
Jom...Nyanyi sama2....

"tepuk amai2 belalang kupu...tepuk biar ramai, nanti mak upah tutttt"

Silap2...Jom nyanyi same ngan cik ieda lagu ni....Tajuk pun pelik dah....

*150Juta*

video

Mesti kamu2 nak nyanyi xtau lirik kan...Ok2...cik ieda sediakan lirik sekali yerk...

LIRIK - 150Juta by Hana Zatie


Untuk kali keseratus lima puluh juta
Mereka tanyakan engkau soalan yang sama
"Eh kenapa kau masih lagi mahukan dia?"
"Apa kau buta, apa kau pura-pura suka"

Di seratus lima puluh juta kali itu
Di depan semua engkau tarik tangan aku
Yang sedang buat muka kosong tak ambil tahu
Sambil ketawa engkau bilang satu per satu

"Dia mungkin bengis seperti singa"
"Tapi dia nangis tonton cerita Korea"
"Dia mungkin keras bila bersuara"
"Tapi dia jelas, jujur apa adanya"

"Aku lagi kenal dia"
Dah lebih seratus lima puluh juta kali
Aku pesan padamu apa yang bakal jadi
Engkau dan aku ada mungkin tidak serasi
Engkau sangat manis, aku ini pula dawai besi

Di setiap seratus lima puluh jutanya
Aku pun dalam hati semacam tak percaya
Apa kau lihat pada aku jujurkan saja
Terus kau cubit dagu aku, sambil berkata

"Saya mungkin baran tak kira masa"
"Tapi saya tahan kalau yang salah saya"
"Saya mungkin saja keras kepala"
"Tapi saya manja bila kita berdua"

"Saya kenal sayang saya"
Buat apa dicerita
Bahagia kita rasa
Biar tak dipercaya
Peduli orang kata

Baju ronyok tak apa
Asal pakai selesa
Berkilau tak bermakna
Kalau hati tak ada

Aku lebih bengis dari sang naga
Tapi bisa nangis semata demi cinta
Suaraku keras tak berbahasa
Kerna aku rimas gedik mengada-ngada

Aku mudah baran tidak semena
Mana boleh tahan angin cemburu buta
Dan aku sengaja tunjuk keras kepala
Aku punya manja, kau saja boleh rasa

Rahsia kita berdua..

Beskan lagu ni...Yang nyanyi pun sempoii jek...Xtahan ade backup dancer...hahahaha...Lawak2..Budak U mane lah dia ni..Tabik...heeheh...
Sambil skype ngn en.tunang, ulang2 kali cik ieda nyanyi...1st, 2nd, 3rd...Ok2 aja...
Msuk yg 4th....en.tunang kata "awak, kalau awak xnyanyi lagi bagus".....
UUuuWaaaaaa!!!.... Sangatlah jujur en.tunang cik ieda..Huhuhu....
En.tunang kata, lau die puji cik ieda, dikira die hipokrit...penipu..hahahah....Sangat terharu ok kerana kejujuran awak yang MELAMPAU..huhuhu....
Nasib cik ieda jenis slumber jek...nyanyi...nyanyi & terus nyanyi...
Tibe2, cik ieda jerit2 panggil dia, tapi dia wat slumber jek.....
Upenyer die dh off mikropon dia...sangat hampagas ye awak..eheheh...
Tak peee...cik ieda dah penat dah nyanyi sorang2...cik ieda rasa sedap jek suara cik ieda..eheheheh...(edisi perasan)..
Ok2...stop....
Mau menunaikan segala kewajipan.....

0 komen komen:

Post a Comment


up