Takut..takut sgt..sangat takut..

Salam,

Rasanya kali ni tak de pst yang panjang melebar sampai semua bosan muak nak baca ek...
Hayati video ni dulu ye... Cik ieda download dari FB... Niat hati baik untuk berkongsi sama-sama dengan kaum hawa yang lain...
Video ni sendiri bagi kesedaran pada cik ieda.. takut pikirkan semua...

Selamat menghayati : -
video

Banyak keistimewaan kaum hawa tapi kaum ni jugalah antara yang terbanyak sekali antara ahli neraka. Tanpa sedar kadang2 kita langgar segala suruhan, segala salah...
IShhh.... yang sealu cik ieda harapkan rakmat dariNya... dengan rahmatNya saja kita akan ke syurga... Ya Allah... Aku tak layak ke syurgaMu tapi aku xsanggup menahan api nerakaMu Ya Allah.....

Terlalu banyak rasa kesalahan dosa2 yang dah dilakukan sepanjang hidup.... Mengharapkan keampunan dariNya... Ya Allah....Paling terkedu bila "berapa ramaikah dikalangan kalian bermanja-manja suara dengan lelaki selain keluarga??.. "  Tipu kalau cik ieda kata cik ieda tak penah buat..perkara tu nampak satu perkara yang remeh, simple jek kan..tapi??... padahnya??.... mengundang segala... Allahu Akbar.....

Oklah, dah lewat ni...nak masak tak sempat...cik ieda nak ke bazar dengan rumate tercyg..ehehhe...

*Selamat Berbuka *

0 komen komen:

Post a Comment


up