31 Oct 08 (ssh r)


ssh r kn…kdg2 kiter dh ikhlas nk bkwn tp ntah pe ntah yg die xpuas hati..nk kata aku da mgata die..mne de..nk kta aku myibuk hal die, pn xderk…stp kli jmp, aku wt biase jerk..gurau, bckp..tp kdg2 die jwb pn x…lg kn nk pndg muka aku…aku mmg plik r ngan manusia ni…isshhh…aku xphm btl..nk luah pn smpai xtau dh nk ckp cne…ape lah gaknyer erk aku dh wat..nk ka aku myombong, lebih pramah ader r…kdg2 tringin gak nk tnyer ‘ asal ko camni erk ngan aku’…tp…biarlah..mls nk keruhkan keadaan…mmg r kcik ati lau ngan kmpul2, dgn sume org die tgur, tp ngan aku cam, ape jerk..tp biarlah lau die rs seronok wat org trase camni…mybe yg len xphm..ble aku cb ckp, luah kt yg len, feedback yg aku dpt…’mne ade…biase jerk…ngan ktrg biase jerk..’…huuuuhhhhh…aku ckp sal aku, ni nkbandingkan ngan diorg laks…hampesss….mybe die xlah pntg pn lam idup aku…xderk die pn aku xok…tp yerlah kn..kiter bkwn ni mcm berantai tau…knl owang tu, pastu knl owang ni..knl lg owang tu plak…so, xsyok r msm2 muka….acctly, ak kdg2 rs pnt r nk jge ati org…tlg tu..tlg ni…pnt…b ckp jgn mrungut…tp….myb blog ni leh wat aku lega kot….kwn..kwn..kwn..kwn…camner erk…biarlah dh die xnk kwn ngan aku…lantaklah..pnt nk pkir….da 10owang kwn, blm tntu smua ok kn..aku pn bkn perfect..tp aku cb lah wt yg baik tok kwn2….ishh..mkin luah..mkin xphm…pntnyerrrrrr……….tp aku arap, saper2 yg pnh rapat ngan aku, akan rpt smpai ble2..lau ader ape2, bgtau jerk…aku leh trime…even pnh jd bnd bruk antara kiter, aku still syg kwn2 aku…..kn msg2 dh bsr, ak xphm npe nk msham2 lg….huahuahuahuahuaa…………aku syg kowanglah…tp mybe aku xdpt nk syg smua blance….kdg2 ngan ckp ngan ni, xprasan yg tu..tgur2 lah yerk….pntnyer kwn2 ku…camane erk aku nk wat…xtau cne nk wat….

doa jerklah … hope korang paham….




0 komen komen:

Post a Comment


up