APA YANG PALING AKU RISAU TENTANG MAJLIS KAHWEN!!

source : pakcik google


Salam..
Tadi tengah dalam mood bosan, otak berputar pikir nak enjoy ke mana, tapi jumlah duit dalam wallet tak mengizinkan. Tetiba terasa nak tengok pic orang kawen. Blog photoaura sudah pastinya jadi sasaran termasuk menggunakan perkhidmatan pakcik google aku. Tak dinafikan hasil kerja photoaura memang ganazzz lah. Pose pengantin memang stylo. Happening jek tengok.. Tapi bukan keadaan sekeliling yang jadi tumpuan aku, bukan kecantikan kegojesan baju pengantin tu dan bukan juga keajaiban sentuhan MUA pada wajah pengantin...TAPI...pada barisan gigi pengantin yang tersusun shanteekkkk bila tersenyum...Time tu timbullah rasa jeles, dengki... Manusia kan, penuh dengan nafsu nak sempurna. Tak reti bersyukur langsung kan??..Bukan korang tapi aku. heheeh....

Pastu mulalah aku risau tahap gaban...Camane lau photograher aku minta senyum camni, camtu...sahlah buruk pandangan jadinya. Almaklumlah....Pembangunan Tak Terancang...hahahaha....Kang kalau pose tak senyum, katanya pengantin tengah marah. Penat aku pikir. Sempat gak seminit dua bila time nak gosok gigi pepagi tu, try depan cermin senyum2 kambing. Try & error bak orang kata. Tapi...Tapi.....UUUwaaaaaaa....mau nangis dibuatnya. Camane ni....Hagak over kalau aku request kat photographer aku  "hye cik mimi...sila edit pic saya elok elok & edit sebaik mungkin supaya gigi saya nampak tersusun...Hagak over tak pernah dibuat orang...

source : pakcik google -- ajaib kan...eheh

Penah jugak aku bising kat mysis terchentaa.....Yu, aku nak pakai pendakap gigi lah. Hagak sempat ke nanti aku kahwen pembangunan ni jadi terancang.....heheh....3bulan masa beb. Mane sempat..Paling syok bila mysis kata..........dari mu dok pikir hal pembangunan tak terancang tu, lebih baik mu pikir pasal benda len. dahlah banyak benda lagi mu tak buat.. ....Wokies....Itulah mysis..Sangat terancang orangnya. Benda penting sentiasa diutamakan. Lembut tapi garang + tegas. Aku??....Nampak jek garang tapi dalam hati ada taman beb....hehehe.....

So, sekarang aku tengah cuba cari penyelesaian untuk permasalahan yang aku hadapi ni. Rugi oooo bayar photographer mahal2...Pose dah cantik tapi ada jugak tang yang tak cantik dipandang. Sah sah bila aku upload jek gambar kawen, 1000komen dr 1001 komen sal pembangunan tu...hahahah....... En.Tunang cukup marah bila aku bangkitkan isu ni. Paling aku tak boleh blah......Saya kenal awak, pembangunan tak terancang tu dah wujud......Ada saya lari bila 1st time dating saya tengok awak senyum dihiasi dengan keindahan pembangunan tak terancang tu??......Memang best...Kenyataannya......"awak tetap shanteekkk dimata saya".....Perghhh!!......Nak gugur jantung aku time tu. Mulalah simpul biawak malu2...Hahahhaa.............


Nak pkai braces pun dah terlambat...so, sekarang aku tak akan putus asa untuk cuba cuba dan cuba mencari senyum tercantk penah aku buat...ahhahaha...Jangan pecah cermin bilik air dahlah.....Wokies.......Cau......Layanzzz pic shantekk aku..ahhahaha

Senyum terbaik penah aku buat...tapi orang kata aku tak senyum...camane tu??...


Satu wajah satu gaya...hahahaha




See...Shantekk tersusun gigi kakak aku...punyalah lebar die senyum...aku??.....control sebaik mungkin...huhu          
Jauh2 berani lah senyum lebar2...pembangunan tak terancang tak nampak...hahah..jeles gile tgk my bff senyum...gigi die memang tersusun...awok shantekk yunk..hehe




sekali lagi...see.....sukenyeee both of my bff ni....jelesss ooo....suke2 dia jek nak senyum selebar mana ekk,...

Sekian....Semoga ketakutan ni beransur hilang...hahaahhaha....

~aku susun huruf~
1:52pm

0 komen komen:

Post a Comment


up