20 januari 2011...pejam celik pejam celik....

Selamat Pagi semua..
Nak post entry pagi pagi ni bukan ada idea sangat pun. Nak cerita pasal mimpi malam tadi pun dah tak ingat. Tapi yang pasti bukan mimpi yang menakutkan lah. hehe...Kalau aku mimpi ngeri, aku bangun mesti tak lena tido dah. Duduk termenung sampailah terlena sendiri balik. Takut broooo!!...

Pagi ni aku ada diskuci kat kampus. Mabuk agaknya group aku ni. Wat diskusi pukul8 pagi. Bukan masa yang jadi masalah tapi otak aku ni.Pagi pagi macam ni, bukan otak aku boleh pikir sangat idea idea bernas..Apa pun thanks to SORFINA coz engkau dah tolong wat soalan tu. HAHhahahahah....

Breakfast pagi ni macam biasalah......air nescafe...... + biskut oat crunch....Kejap lagi diskusi dekat library. Sah sah aku akan hentam nasi lemak library..Sedap ooooo...Tapi lagi sedap nasi lemak pujaan ku hai kedai bunga tanjung. Tapi kedai tu dah tutup....Sadis....Banyak tapi ya.

Lepas diskusi, aku plan nak sambung jahit kain tok projek baju kurung aku dekat lab. Almaklumlah.....aku tak ada mesin jahit. Tak kan nak angkut mesin jahit antik mama dekat rumah pulak....WAssssemakkk!!

Tapi memang rasa susah tak ada mesin jahit coz aku bukan boleh g lab tu setiap masa. Satu projek seminggu. Mana nak sempatkan. Tapi semalam aku dah selamatkan duit aku sebanyak RM50....heheh...Patutlah en.Tunang selalu cakap aku ni kalau nak buat apa apa tak pernah pikir panjang. Dah buat baru nak fikir..betul betul betul.....(versi aku ok bukan upin ipin)

Nak menjahit ni amik masa juga sebenarnya. Lagi lagi untuk orang macam aku yang fobia ngan mesin jahit. TApi alhamdulillah...Semester ni, fobia fobia dah tak ada ok. Aku usaha lah jugak. Tambah pulak membe group aku semua ok. Tak pentingkan diri. Saling bantu membantu. So, tak adalah buat aku tension sangat. Bahagian baju dah siap. Tinggal kain jek. Semalam aku sempat jahit setengah jek. Nak jahit zip, kena ganti kepala mesin apa entah. Malas lah coz aku macam dah  nak muntah dok dalam lab jahit dekat 3jam setengah. Boleh gila aku macam ni. InsyaAllah jap2 lagi tak ada masalah kot aku nak jahit baju aku + syasya...hehehe...Tapi kain cotton lah. Kain lain belum diturunkan ilmu tu pada aku...hahahaahha

Dah pukul 8pagi. Nak breakfast kejap then terus gerak g kampus.

Pejam celik pejam celik dah nak tiba penghujung bulan1 kan. Sekejap aje aku rasa...Masa masa masa....


~aku susun huruf~
8;03am

0 komen komen:

Post a Comment


up