Pagi yang ceria..mulakan hari dengan carta hati by najwalatif...

Bangun jek pagi, terus rasa nak dengar lagu si kecil molek najwalatif. Korang ingat tak? Budak form4 yang ala-ala yuna. Layan suara dia pagi pagi seronok gak. Carta Hati by najwalatif. Tarak copy cat punya lagu ni. Dia ciplak sendiri..WWooppsss!...Dia cipta sendiri ok?. Korang reti ke??..hahahah..Bakat mesti ada...Korang tanya aku??....Jangan pandang sebelah mata, hanya kerna ku sorang wanita (pagi pagi jadi kak nita sarawak yek)..Pangg sekali...Duduk diam diam..heheAku sah sah lah tak ada bakat langsung..Lau bakat makan makan dan makan. Im the winner...hhehe....PAngPang 2x lagi...hehehe...


Status Fb :
Gud munim......pg2 dh gayut dkt setengah jam ngn buah hati zurisya zairikha...hehehe......awl btl siap nk g sekolah........dkt sbln sekolh...kul11.30 jek nangis cz die tgk mama tgu nk amik die dok luar sek..hahah...hrini janji xnk nagis..mama gelak jek..mama kata berjanji setiap hari. eheh...Aweek, aweek belajo sungguh des...aweek kate nak msuk u po kak ida..eheheh...

Si ceria hati. Mula bersekolah. mama saja hantar dia g sekolah awal awal umur ni. Nak dedahkan suasana luar. macam aku dululah, kakak aku sekolah tadika umur 4tahun, aku punyalah sakan nak ikut, sekolah gak lah..Cuba korang kira, lama kan aku sekolah tadika. Pandai duduk tara tu jugak..hahahaah....sekolah overlimit kot terus jadi  tak berapa nak cerdik ni.


Wokes...'itu ini kawen' ...Tak banyak yang setel. Tapi sekurangnya adalah yang dah setel kan. Balik raya cina mau ke rumah Aween Photoaura. Mahu jenguk jenguk baju yang his wife ada. Kak ida sangat friendly ok. Collection baju yang dia ada pun shantekkk shanntekkk....eheheh...Aku tak tengok lagi pun but x-b2b cakaplah. Baju nikah harini baru nak bayar. Ready made lah coz bila fikir balik, if akad nikah pas asar, sekejap jek kan nak pakai. So, beli yang ok ok saja harga. Jimat ya Shafiza. Then baju bertandang, tunggu En. Tunang datang KL, insyaallah disweek, nak briefing entah apa dia. alang-alang dia dah ada kat sini, bolehlah g merambang mata. Niat nak g jakel..Korang ni kedekut ilmu lah. Share lah dekat ak. yelah, blog aku bukan sefamous blog cik epal lah sapa sapa lah yang cun melecun tu. Adat dunialah kan. Dan yang cantik yang anggun yang famous yang setiap bulan dapat nuffnang beratus beriban tu, tak sudi ke jenguk blog aku yang naif ni....ehehhe.....b2b ke, x-b2b ke, jom lah share cerita itu ini nikah kawen..heheeh.... *wink

Wokes..nanti update lagi ye. Idea tersekat dek kerana perut yang lapar. Mau pekena nescafe buat sendiri ok. Sem ni aku tak ada stok 3 in 1 dah..haahah....wokey...Daaaa...



~aku susun huruf~
8:01am

0 komen komen:

Post a Comment


up