Msalah Besar Bagi Aku Sebagai Blogger....

Wokes, dengar tajuk sangat hebat kan??..Tak??..Dasyat?...Tak jugak??...Suka hati hantu kak limah lahhhh...

Ok, actually aku da prob pasal nuffnang. Aku tau, as a blogger, korang kompem taksub gila ngan nuffnang coz punca rejeki kita tu beb, even terpaksa tunggu berbulan bertahun untuk tebus rm50..hahahahhaha....

sangat berharga ek ko...pak nuffnag....(atok google)


Before this aku dah ada Pak Nuffnang dah kat blog aku. Then satu hari yang dingin lagi damai tersentak hati lah nak cek earning. Hagak hagak time tu ngah berangan lah biar earning tu limit dah leh tebus....ZAssssSs.....Apa kes pulak ni dah bertahun tak naik naik gak ni. Ok, sila tanam kesabaran ye cikgu...Esok lusa tulat tubing..tungu tungu tungu...Earning tetap sama....Waduh waduh...rosak ke ape benda ni..Gelak lam hatilah coz orang nak duit ko nak duit gak ek..hahaha....Duit beb sape tak nak.

hagak hagak lau nuffnang baru jadi, leh tido lam duit tak??..hahaha (atok google)


Aku pun dengan rasa bangga telah membuang lah segala hal berkaitan dengan nuffnang..

Permasalahan yang timbul sekarang....
1.) Boleh tak aku daftar nuffnang baru??..
2.)Actually memang salah aku, aku wat nuffnang tak guna email blog (mengaku kebodohan sendiri..sebab tu aku dah kata aku tak suka kalau isi form online)
3.)Aku nak cuba buat, then aku nak tau pasal bahagian pengurusan apa entah yang dia suh updated tu...Kalau dulu kita penah letak url blog, boleh lagi ke sekarang....

Wahai blogger blogger yang bijaksana baik hati, tolong lah rakan blogger korang ni. Mane tau sekurang kurang dapat seciput leh aku wat labur itu ini kawen.Ciss...Niat baik tu..hehehe...

aku sentiasa sabar tunggu masa nak cek macam ni...(atok google)

Aku harapkan pertolongan korang ye. Jom pakat-pakat tolong aku...


~aku susun huruf ~
4:09pm

1 komen komen:

Syukri Ibrahim said...

http://pendidikanluarbiasahebat.blogspot.com/

Post a Comment


up