Ini budak kecik sangat comel..

Terjah blog cik epal, then ada entry pasal ini budak comel punya suara. Waduh..betul lah ayat ko cik epal, budak ni pengganti yuna ke??...InsyaAllah... Dengan bakat yang ada, guna kan sebaik mungkin ye. Dalam kete, kat padang, entah mana hala lagi budak comel ni nyanyi, semua jadi. Nak kata kalau dah ada bakat, tak kira kat mana nyanyi even dalam air sekalipun, bunyinya best kan..hahahah..Cuba aku nyanyi??....gamak runtuh umah sewa 3tingkat aku ni.

Najwalatif --- budak comel berbakat....aku malas tulis banyak. Nak copy kata kata budak najwa ni, cik epal dah copy. Kang dia kata aku copy susu pulak..ahhahaha..Gurau senda ya cik epal. ehheh... KOrang rerajinlah terjah blog epal. Tapi actually aku tak payah suruh coz korang sah sah dah terjah blog dia dulu baru blog aku kan.. hahahaha.... Ni ada link aku amik kat blog cik epal gak. Pasal song yang budak kecik comel ni nyanyi.....Carta Hati..Carta Hati...im lovin it...Layanzzzz.....  luv ur voice.....

~aku susun huruf~
1:59pm

0 komen komen:

Post a Comment


up